W naszej ofercie m.in.: Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, restauracja, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, wino / szampan, meble ogrodowe, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości, posiłki dla dzieci, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, bezpłatne WiFi, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, parking, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, ogród, parking dla osób niepełnosprawnych, całkowity zakaz palenia, piesze wycieczki, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Pojemniki na śniadanie na wynos, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, WiFi, Możliwe wystawienie faktury, taras słoneczny, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, piesze wycieczki, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, bar przekąskowy, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, bezpłatny parking, Dostęp do personelu medycznego, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, park wodny, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, kawiarnia na miejscu, taras, parking na miejscu, parking przy ulicy, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, dostęp do Internetu, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 12:00 a kończy o godzinie 10:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Restauracja i Noclegi Pod Sikorką o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 15 mkw);
Pokój Trzyosobowy 3 osobowy (3 łóżka pojedyncze - 15 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 15 mkw);
Pokój Trzyosobowy 3 osobowy (3 łóżka pojedyncze - 15 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 16 mkw);
Domek holenderski 4 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 40 mkw);
Pokój Czteroosobowy 4 osobowy (4 łóżka pojedyncze - 15 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 15 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kobior - Restauracja i Noclegi Pod Sikorką, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.236870